poniedziałek, 13 marca 2017

Dawno nie pisałam...

Cześć
Wiem, że dawno nie pisałam, ale teraz postaram się pisać częściej np. w każdą sobotę. Co wy na to? Piszcie w komentarzach co o tym myślicie. Na razie polecam wam książkę pt. :"Mango nie mów nikomu!" autorstwa . Jest ona bardzo ciekawa i gwarantuję, że zaciekawi was życie jej  bohaterki, oraz zjawisko synestezji.
Przy okazji pozdrawiam i polecam: akacjaemi.blogspot.com
Pozdrowienia
Gosia😉
PS O mało nie zapomniałam! Oto ciekawy opis pisany słowami bohaterki tejże książki:
Jestem Mia. Mam 13 lat. Mam niesamowitego kota o imieniu Mango… A wiecie dlaczego mango? I właśnie tu zaczyna się pewien kłopot. Mango – bo jego mruczenie ma barwę tego owocu… A liczba cztery ma kolor czerwony. To się stało pewnego dnia, kiedy zmarł mój ukochany dziadek. Litery i liczby zaczęłam widzieć jako kolory. Jestem nieco przerażona, tym bardziej że zaczął się rok szkolny, z matmy mam już dwie jedynki i nie mam ochoty być jeszcze szkolnym dziwadłem. Wiesz tylko Ty, Mango. I nie mów nikomu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy ty też jesteś stracharzem?

*Typowe przywitanie* No i znowu długo mnie nie było 😕... No dobra... Nie odzywałam się może 2 miechy. Dzisiaj przychodzę do was z seri...