piątek, 5 lipca 2019

Czy ty też jesteś stracharzem?

*Typowe przywitanie*

No i znowu długo mnie nie było 😕... No dobra... Nie odzywałam się może 2 miechy. Dzisiaj przychodzę do was z serią p. "Kroniki Wardstone" autorstwa Joseph'a Delaney'a. 

Książki opowiadają historię Thomasa Warda, który jest siódmym synem siódmego syna w nieprzerwanej linii męskiej; zostaje on wysłany do Stracharza Johna Gregory'ego w celu nauki obrony przed złem, by w przyszłości móc zastąpić swego mistrza w wyuczonym już fachu. Niestety ci, którzy wykonują ową pracę są skazani na samotność, ponieważ ludzie boją się ich i tego, co robią. Jak to mawia/ł ojciec Toma "To trudna praca, ale ktoś ją musi wykonywać". W świecie naszych bohaterów stracharze stają się bardzo potrzebni, ponieważ Mrok rośnie w siłę... Miejmy nadzieję, że Tom podoła wyzwaniom, by wkrótce mieć odpowiednie umiejętności do stawienia czoła złu!

ALE UWAGA! Książki przeznaczone są dla czytelników powyżej 10 roku życia!


Dodatkowo - Na podstawie serii powstał film - "Siódmy Syn"!

Hope you'll enjoy!

-No zgadnij.

-Jak to, nie wiesz?! - Ja! Gosia!

-No! Papatki! 😁👋👋

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy ty też jesteś stracharzem?

*Typowe przywitanie* No i znowu długo mnie nie było 😕... No dobra... Nie odzywałam się może 2 miechy. Dzisiaj przychodzę do was z seri...