środa, 22 maja 2019

Lubicie zwierzęta?

Jeśli chodzi o mnie, to bardzo lubię zwierzęta.

Na przykład takie konie, psy, wilki, niektóre koty, delfiny, sokoły, gepardy, pantery, pandy, nawet takie małe, malutkie biedroneczki (chociaż nie te chińskie co to w domach jest ich od zes*ania).
Dzisiaj przychodzę do was z kolejną serią z moich TOP 3 Ulubionych. A dokładniej...(werble proszę)...

Seria "Spirit Animals"

  Polecałam ją jeszcze przed wprowadzeniem zmian. Potem ją wykasowałam. Po polsku seria nazywa się "Zwierzoduchy", ale na próżno jej całej szukać pod polskim tytułem w księgarniach, czy innych bibliotekach. Tytuł pierwszego tomu tej serii to właściwie dokładnie to przetłumaczenie. Jako dodatkową informację pragnę jescze dodać, że pierwszy tom owej serii napisał Brandon Mull. Jest on autorem znanej serii pt.: "Baśniobór" i jej kontynuacji: "Baśniobór Smocza Straż" (z której właśnie wychodzi kolejny tom!!!), o których będzie w kolejnym poście.
  Jest ona o tyle ciekawa, że każdy tom został napisany przez innego autora. A mimo to zaskakująco dobrze się one pokrywają. Seria została już niby zakończona, ale wciąż wychodzą książki z jej kontynuacji "Spirit Animals Upadek Bestii".
  A teraz co nieco o akcji:
Czworo dzieci, mieszkających w dużej odległości od siebie, przechodzi ten sam rytuał pod okiem nieznajomych odzianych w płaszcze. Z czterech nagłych strumieni światła wyłaniają się cztery niezwykłe bestie – wilk, lampart, panda i sokół. W jednej chwili los dzieci – i całego świata – zmienia się na zawsze...
Wkrocz do świata Erdas, w którym każde dziecko w pewnym wieku odkrywa, czy posiada swego zwierzoducha – rzadką więź pomiędzy człowiekiem i zwierzęciem, która obojgu nadaje wielką moc. Z odległej i dawno zapomnianej krainy nadchodzi mroczna potęga, która pustoszy świat. Los Erdas zależy teraz od czworga młodych bohaterów… oraz od ciebie.
Z książką powiązana jest gra on-line, gdzie możesz stworzyć swoją postać i dopasować własnego zwierzoducha. Wybór jest naprawdę duży! 

Mam nadzieję, że zachęciłam was do przeczytania tej serii. Miłego czytania!

Gośka 😘

(BONUS dla umiejących w Morse'a:

|| . _ _ . | . _ | . _ _ . | . _ | _ | _ . _ | . . || !

(|| . _ _ . | . . . ||  _ . . . | . _ | . . . | _ . | . . | _ _ _ | _ . . . | _ _ _ | . _ . || _ | _ _ _ || _ _ | _ _ _ | . _ _ _ | . _ ||

 _ . _ | _ _ _ | . _ . . | . | . _ _ _ | _ . | . _ || _ _ . . || _ | _ _ _ | . _ _ . || 3))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy ty też jesteś stracharzem?

*Typowe przywitanie* No i znowu długo mnie nie było 😕... No dobra... Nie odzywałam się może 2 miechy. Dzisiaj przychodzę do was z seri...