wtorek, 16 kwietnia 2019

Krótkie info

Hej!
Chciałam tylko szybko poinformować tych co siedzieli na tym blogu, że postanowiłam wprowadzić małe zmiany w treści. 😊
Zmienię na przykład to, że są 3 książki. w każdym z wcześniejszych postów będzie od teraz jedna, lub dwie książki i w miarę krótki opis tego, co się w niej dzieje. (oczywiście, jak znajdę czas na to wszystko). Nie zamierzam zmieniać innych treści (np. skarg na moje rodzeństwo, tego gdzie byłam i co robiłam). Chciałabym, żeby te moje małe dodatki od siebie wpisane w danej chwili zostały na tym blogu.
Plus postaram się jednak dodawać co miesiąc ten nowy post.👍


Znalezione obrazy dla zapytania książki demotywatory

Do przeczytania!
Gośka😺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czy ty też jesteś stracharzem?

*Typowe przywitanie* No i znowu długo mnie nie było 😕... No dobra... Nie odzywałam się może 2 miechy. Dzisiaj przychodzę do was z seri...